♥♥حــــــــــــــــسرت عشق ♥♥

♥♥حــــــــــــــــسرت عشق ♥♥

مجيد سهرابي
مجيد سهرابي

سلام دوستان به وبلاگ عاشق معشوق خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی را در این وب گزرانده باشی
sohrabimajid@mihanmail.ir

منو سایت

بيو گرافي

داستان

اس اماس . جوك

مطالب آموزنده

خودم

تصاوير

شعر ومطالب عاشقانه

بازي


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق معشوق و آدرس majidnm8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

مطالب اخير

سکوت و صبوری

تصاویر مجید سهرابی

بهانه

عکس خنده دار

تصاویر عاشقانه

تصاویر عاشقانه(1)

تصاویر عاشقانه(2)

مطالب عاشقانه +عکس

فراموش

دو تا رفیق

تصویر دوست عزیزم

دانلود فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز - THE AMAZING SPIDER-MAN

دانلود DMZ: North Korea - بازی جنگ در کره شمالی

کلیپ تصویری اجرای زنده آهنگ عشق من با صدای سامان جلیلی در جزیره کیش

تیزر تصویری و فوق العاده زیبای آلبوم جدید محسن چاوشی به نام ۱۳

تیزر تصویری جدید و فوق العاده زیبای آلبوم جدید میثم ابراهیمی به نام نبض

نرم افزار موبایل مسیرباب و Gps اندورید

نرم افزار موبایل ویرایش فیلم ها

نرم افزار موبایل قفل صفحه با تشخیص چهره

نرم افزار موبایل فیس بوک برای اندروید

نرم افزار موبایل افزایش سرعت گوشی

نرم افزار موبایل لانچر قدرتمند

نرم افزار موبایل طراحی لاک اسکرین های خلاقانه

لانچر بی نظیر ویندوز 8 برای اندروید

تقویم شمسی سال 1392

نرم افزار موبایل مرورگر وب اپرا

بازی موبایل گربه ها و نجات از بمب ها

نويسندگان

مجيد سهرابي

پیوند های روزانه

حواله یوان به چین

خرید از علی اکسپرس

دزدگیر دوچرخه

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 5358
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



//www.night-skin.com">mouse code|mouse code

كد ماوس

اس ام اس جوك

 





خوش به حال كچل ها !!!

من همیشه به کچل‌ها حسادت می‌کردم. بعد از خواندن این خبر،

.

یک دلیل دیگر به دلایلم برای حسادت اضافه شد!!!

.

1-کچل‌ها زودتر از همه متوجه شروع بارش باران می‌شوند.

2- کچل‌ها می‌توانند با خیال راحت شیشه اتومبیل را پایین بکشند و از

جریان هوا لذت ببرند.

3-آنها به راحتی می‌توانند برای رفتن به مهمترین مهمانی‌ها هم از

موتورسیکلت استفاده کنند.

4- مودارها اگر عرق بکنند، باید بروند حمام

و کلی موهایشان را با شامپو چنگ بزنند

.

تا چربی و عرق از پوست سرشان پاک شود ولی کچل‌ها

.

با یک دستمال کاغذی مشکل را حل می‌کنند.

5-کچل‌ها غصه‌هایشان کمتر است و مثل

بقیه هر روز نگرانی ریزش موهایشان را ندارند.

6- و بالاخره اینکه کچل‌ها استرس‌هایشان ذخیره نمی‌شود!



 

مطلب

این اس ام اس نیست !

کی میگه جنس مردا خرابه ؟

زن با عصبانیت پای تلفن : “این موقع شب کدوم گوری هستی تو؟!”

مرد : “عزیزم ، اون فروشگاه طلافروشی رو یادته

که از یه انگشتر الماس خوشت اومده بود و گفتی برات بخرم

اما من اون روز پول نداشتم ولی بهت گفتم که روزی حتما

این انگشتر مال تو میشه عزیزم…؟! “

زن با صدای ملایم و خوشحالی بسیار : ” بله عشقم…”

مرد : “من تو رستوران بغل دستیش دارم شام میخورم!”


دیکتاتور کیست !؟

بچه ای است ۲ ساله

که ۲۰ نفر مجبورند به خاطر اون کارتون نگاه کنند!


از سخنان قصار حیف نون
هر چی کمتر بهش بیشتر فکر کنی ، بیشتر دردش کمتر میشه!


کالسکه

واژه ای است که یک اصفهانی ،

هنگام تست یک میوه کال بکار میبرد !


زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میگیری

و یک عمر لوازم جانبی آنرا !


چهار جمله که حوا نمی تونسته به ادم بگه:

1- آدمت می کنم

2- از شوهر مردم یاد بگیر

3- من قبل از تو 100 تا خواستگار داشتم

4- میرم خونه مامانم


 



>

جوكستان

قانون پایستگی واحد :



واحد ها نه از بین میروند و نه پاس میشوند



بلکه از ترمی به ترم دیگر انتقال میابند !


قلمراد اینا از قرنها پیش با فناوری نانو آشنا بودند !



نانو خیار ، نانو گوجه ، نانو رب ، نانو هندوانه



نانو خربزه ، نانو ماست ، نانو آبدوغ ، نانو بادمجان !



و همچنان پیشرفت ادامه دارد !

.


.

.

.


قلمراد زنگ میزنه خونه نامزدش، میگه: عزیزم من لهجه دارم؟

نامزدش میگه: آره. قلمراد میگه: پس من قطع میکنم دوباره میگیرم!


یارو حس شاعریش گل میکنه به زنش میگه :


ای رنگ لبت قرمز / در قلب منی هرگز


شعار بزرگ ژاپنیها:

اگر یک نفر می تواند کاری را انجام دهد,

تو هم می توانی آن را انجام دهی.

اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد,تو باید آن را انجام دهی.

نسخه ایرنی این شعار:

اگر کسی می تواند کاری را انجام دهد, اجازه بده آن را انجام دهد.

اگر کسی نمی تواند کاری را انجام دهد,

چرا ما وقتمان را برای آن تلف کنیم؟

 




ضرب المثل های به روز شده

اساتید و بزرگان ادبیات فارسی برای اینکه در آینده ای نه چندان دور، بعضی از ضرب المثل های اصیل ایرانی - به علت وجود بعضی از لغات و اصطلاحات - از بین نروند، تصمیم گرفتند که برخی از این ضرب المثل ها را به گونه زیر بازسازی کنند:

بیفستراگانوفه خالته، بخوری پاته نخوری پاته!
موش تو سوراخ نمی رفت ساید بای ساید به دمبش می بست!
آب در "آب سرد کن" و ما تشنه لبان می گردیم!
آب که سر بالا میره، قورباغه "هوی متال" میخونه!!!
پرادو سواری دولا دولا نمیشه!
نابرده رنج گنج میسر نمی شود --- مزد آن گرفت جان برادر که کلاه برداری کرد
"
کافی میت" نخورده و دهن سوخته!
اسکانیا(scania) بیار باقالی بار کن!
گر صبر کنی ز قوره، لوپ لوپ سازی!
پاتو از پارکتت درازتر نکن!
هری پاتر آخرش خوشه!
قربون بند کیفتم، تا کارت سوخت داری رفیقتم!
گیرم پاپی تو بود فاضل --- از فضل پاپی تو را چه حاصل
ندیدیم اورانیم ولی دیدیم دست مردم!
ادکلن آن است که خود ببوید --- نه آنکه فروشنده بگوید
ماکرو ویو به ماکرو ویو می گه روت سیاه!
بزک نمیر بهار میاد آناناس با خیار درختی میاد!
یا منچستریه منچستری یا رُمیه رُمی(AS Rom)
سرش بوی پیتزای سبزیجات میده!!!
آنتی بیوتیک بعد از مرگ سهراب!

 



>

اس ام اس جالب

مثل یه بچه گوریل که موز می دن دستش ذوق کردی! فکر کردی می خوام بگم دلم برات تنگ شده؟
نه جونم! از بی کاری گفتم یه SMS بدم!

 



آروم زُل بزن به گوشیت...
خوب... فقط می خواستم بگم دیوونه ى همین نگاهتم!

 



از شنبه درون خود تلنبار شدیم / تاآخر پنجشنبه تکرار شدیم
خیر سرمان منتظر دیداریم / جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم!

 



از وزارت کشاورزی مزاحمتون می شم...
شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید!

 



فقط کسی معنی دلتنگی را می فهمد، که طعم وابستگی را چشیده باشد.

 



اگه کسی بهت گفت خوشگلی، اول یه لبخند ملایم بزن...
بعد با مشت بزن تو چونش تا دیگه مسخرت نکنه!

 



این اس ام اس رو فرستادم تا کارمندای مخابرات گشنه نمونن.

 



اگه يه پروانه نشست رو شونت، حتما بكشش... اون بي سليقه همون بهتر كه بميره!

 



تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موز است ای گلابی من؟

 



دریاها نماد فروتنی هستند. در نهاد خود کوه های بلندتر از خشکی دارند، ولی هرگز آن را به رخ نمی کشند.

 



اگه عشقت کورم کنه مهم نیست، حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست.

 



من درد تو را ز دست آسان ندهم
دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم

 



حدیث عشق من و تو،حدیث ابر بهاریست،تو از قبیله لبخند،من از قبیله اندوه.فضای فاصله صد آه،فضای فاصله صد کوه،تو از سپیده و نوری،من از شقایق گلگون.

 



بدون اراده متولد می شویم،با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم،اما آنچه که هرگز فروغش رنگ فنا نمی پذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است.تقدیم به بهترین.

 



اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام
دوم از روی محبت به تو دارم پیام
بی تو ای دوست گذر از جهان زندان من است
تا تو هستی در برم زندان گلستان من است

 



امروز رفتم دکتر، گفت رگهای قلبت بسته شده...

چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,

|